Co všechno děti získají
- schopnost rozpoznávat a pojmenovávat emoce,
- rozvoj empatie a porozumění ostatním,
- lepší komunikaci a vyjadřování pocitů,
- pozorovací schopnosti a práci s neverbálními projevy.
Praktický design
Všechny dílky se dají uložit přímo dovnitř ananasu, takže se žádná část neztratí. Hračka je vyrobena z odolného, pružného plastu bez BPA a vydrží i každodenní používání ve školce nebo doma.
Vhodné pro:
- děti od 3 let,
- rodiče, učitele, psychology a terapeuty, kteří chtějí rozvíjet sociálně-emoční dovednosti,
- využití ve školkách, školách i poradnách.
Obsah balení:
- 1× plastový ananas s úložným prostorem
- 26× výměnných dílků (oči, ústa, obočí a další části obličeje)
- oboustranný design pro zobrazení dvou emocí
Proč si ho oblíbíte
💛 učí děti chápat emoce zábavným a bezpečným způsobem
 💛 ideální nástroj pro rozhovory o pocitech
 💛 snadné ukládání všech dílků dovnitř ananasu
 💛 kvalitní provedení od uznávané značky Learning Resources
🧠 Big Feelings Pineapple™ je skvělou volbou pro každého, kdo chce podpořit dětskou emoční inteligenci přirozeně a s úsměvem.
                             
            
            
    
         
     
                                                                                                                                
                                    Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce. 
                                
                                                                    
     
                            
        
                            Diskuze
                                    
    
                    Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce. 
                                            
                        
                     
         
     
                        
        
Značka Learning Resources® pochází z USA a už od roku 1984 se zaměřuje na tvorbu vzdělávacích hraček, které dětem pomáhají osvojit si důležité dovednosti zábavnou a přirozenou formou. Jejich sortiment je navržen tak, aby podporoval rozvoj v oblastech, jako je čtení, počítání, jemná motorika i obory STEM – tedy věda, technologie, inženýrství a matematika.