Může se to stát. Pokud zjistíte, že vám zboží zakoupené v našem internetovém obchodě nevyhovuje nebo chcete třeba jen jiný motiv či nastane jiný problém, můžete ho do 14 dní od data převzetí vyměnit za zboží jiné. Klidně se na nás obraťte a podívej se, jak to u nás chodí.

1. Objednejte si přes náš internetový obchod nové zboží a do kolonky poznámka prosím uveďte: Výměna zboží

Tím si zboží rezervujete do té doby, než od vás dorazí zboží, které chcete vyměnit.

Při výběru nových produktů na výměnu nemusíte dodržovat cenu původního zboží. Případné rozdíly v ceně vám budou buď vráceny na váš bankovní účet, nebo vám budou doúčtovány. Při výměně zboží se z nové objednávky odečítá pouze cena vráceného zboží bez poštovného.

2. Původní zboží prosím bezpečně zabalte a spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a vyplněným formulářem pro výměnu zboží (ke stažení níže), zašlete na naši adresu: ChytraOpicka.cz - ComGate, a.s., Do Čertous 2635/20, 19300 Praha, Horní Počernice

Upozornění:Zboží, které chcete vyměnit, nesmí být poškozené, nesmí být poškozený ani jeho obal, musí být kompletní a nesmí nést jakékoliv známky opotřebení.

Formulář pro výměnu zboží