Výměna zboží

                   

Tak jste se těšili, až dorazí objednávka. Ale! Právě jste zjistili, že vaše dcera už nemiluje růžovou barvu. Už miluje jenom modrou. Váš synovec znenadání fandí dinosaurům a roboti už nejsou v kurzu? Může se to stát. Pokud zjistíte, že vám zboží zakoupené v mém internetovém obchodě z nějakého důvodu už jednoduše nevyhovuje nebo chcete třeba jen jiný motiv, můžete ho do 14 dnů od data převzetí vyměnit za něco jiného.

Jak na to?

1. Objednejte si nové zboží a do kolonky Poznámka uveďte “Výměna zboží”, prosím. Tím si nové zboží rezervujete do doby, než ke mně dorazí to, které chcete vyměnit. Případné rozdíly mezi cenou vráceného a nového zboží vám buď vrátím na váš bankovní účet, nebo vám je dofakturuji. Z nové objednávky se odečítá cena vráceného zboží bez poštovného.

2. Původní zboží, prosím, bezpečně zabalte a spolu s kopií faktury a vyplněným formulářem pro výměnu zboží (ten stáhnete přes odkaz níže) zašlete sem: ChytraOpicka.cz - ComGate, a.s., Do Čertous 2635/20, 19300 Praha, Horní Počernice.

3. Velmi důležité je, aby zboží, které chcete vyměnit, nebylo poškozené, aby nebyl poškozený ani jeho obal, aby bylo kompletní a bez jakékoliv známky opotřebení. Takové zboží vám vyměním ráda.


Formulář pro výměnu zboží